Thursday, March 10, 2011

kini.....

Alhamdulillah akak dah semakin sembuh....aku lah yang sentiase cuci kesan luka kat bekalang dia tu.....pade mulenye selepas operation selesai.....aku takut sgt tgk keadaan akak...ngn muke,kaki,tangan n smua pucat jer....risau aku di wat nye....akak mule sedar dari pengsan 22/02/2011 @0400hrs...aku x blh tdo sbb rsaukan keadaan akak time tu...aku kesian kat akak...ngn keadaan nye yg menahan rase sakit kesan daripada operation tu...minum pn x blh lg sbb takut akak muntah....kol 0400 tu pn bg minum sesudu je...tu pn sikit....xsampai ati aku tgk akak cam tu...aku just boleh suh akak rehat je time tu....pg tu akau tgk akak dah blh bercakap n bergerak sikit2 dah....syukur sgt....


dalam kol 1000am doktor datang n cuci luke tu....doktor cabut wayar yg ade kat belakang akak....aku tutup mate takut....tapi akak cakap x sakit pun time doktor cabut tu...alhamdulillah....:)


ari rabu 23/02/2011 akak dah boleh kua wad.....maksudnye akak dah semakin sembuh....suke sgt aku time tu....skrg ni akak stay kat umah jer....seminggu sekali follow up ngn doktor balik....esok nak g jmpe doktor lagi n pastu wat fisio lg....tadi cuci luke akak...tgk luke tu makin dah kering n makin ok dah...alhamdulillah....tapi akak cakap sakit cam dulu dah xde dah....tapi sakit masih ade walau pun kurang....mudah2an sakit tu akan terus hilang dari akak.....aku akan sentiase mendoakan agar akak cepat sembuh....amin....:)

No comments:

Post a Comment