Wednesday, October 17, 2012

2 BeC0Me 1 (,")(",)

assalamualaikum....

Rasenye masih x terlambat lg kan nak upload gambar2 tunang, nikah n sanding kn....hihihihi...cam x caye plak dah ade suami kan....alhamdulillah....bersyukur pada Allah yg maha Esa kerana telam mempertemukan aku bersama suami tercinta...perkenalan kami xdelah begitu lame..lame kenal pun gitu2 je n yg official nye kenal 01/12/2011 n mengikat tali pertunangan pada 22/01/2012 n menamatkan zaman bujang pd 31/08/2012...sekejap je kan...kami x pnh bercinta pun...n betapa seronoknya rase bercinta selepas nikah ni...terima kasih Ya Allah....(",)

nak start upload gambar start dari bertunang lah...hihihihi...ngade nye kan..baru nak upload gambar...hihihhihi...bialah kan...kalau ade yg x suke maaf lah yer..

gambar2 time tunang ari tu 22/01/2012

ni lah cincin tunang n risik ari tu...cantik kan...(",)

Alhamdulillah..dah selamat jadi tunang kepada Mohamad Shahirlan..(,")(",)

ni lah dia en tunang sy...(*___*)

kami dah tunang....:p

we luv this pic...tq en amir...:)

merenung mase depan kami berdua...(*_*)

pandai berlakon kan....(^_*)

nak ngorat ke tu???

with my dad n mum..

  
luv u emak....mmuuaaahhhhh..(*___*)

bakal mak mertua...

bakal adik ipar...sorang je perempuan...=)

turn adik beradik ku....6 gadis ayah dan bonda...(",)

with sepupu2 yg sporting...:)

TQ kawan2 yg sudi datang majlis pertunangan kami..terima kasih byk2 yer...syg korang...(*___*)

gambar2 time nikah 31/08/2012

menanti untuk di nikah kan....cuak sgt...


menanti en suami menyerahkan mas kahwin...(^_^)

 dah sampai...mase ni en suami cakap guna mic utk menyerahkan duit mas kahwin..tapi biaselah, abg ipar aku yg sorng tu mst nak mengenekan kitorang gak...hihihihi...tq abg erol...:)

ingatkan aku selamat xyah cakap guna mic...tapi aku kene jawab yg aku terima mas kahwin tu n ade jawapan sampingan plak kan...diorang suh jawab..."ayg sayang kat abg jugak"...segan doh time tu...tp kan dah jadi suami aku..relex lah kan...huhuhuhu...(*_*)

akhirnya...dapat gak en suami menyerahkan duit mas kahwin tu....:)

dah settle bg duit mas kahwin...en suami pun sarungkan rantai utk batal air sembahyang...hihihhi..:)

terima kasih abg....ayg syg abg...bahagianye dapat salam en suami time ni...(*_*)

kucupan ni lah yg aku nantikan dari seorang lelaki yg bergelar suami..akhirnya Allah telah pertemukan aku dengan en suami...alhamdulillah...(^_^)

so, turn aku lah lak kn utk sarung kan cincin kat jari en suami...terima kasih Ya Allah atas segalanya...

setelah selesai semuanya...dapat jugak kami bergambar bersama di atas pelamin yg cantik tu..huhuhuhuh...sy dah bergelar isteri yg sah kepada En Mohamad Shahirlan bin Roslaini...
i luv u abg....(,")(",)

gambar2 sanding 01/09/2012 (belah aku)



sebelum dapat g kat en suami, kene tahan utk sain kat guess book dulu...hihihii...luv u abg...:)

ketibaan pengantin lelaki bersama famly n sahabat2....

time to sanding kat atas pelamin yg cantik ni....suke sgt pelamin tu...akak, thanks coz sudi jadi pengapit adik...thanks to awie also...(*__*)

zoom in....:)

with akak, kak noni n kak sue...thanks sudi datang majlis alang...:)

with my famly angkat dari seri paya johor...tq mak n smua sudi datang...luv u alls....:)

makan beradab time...n nilah dia kawan2 ofis 1090 yg sudi datang...terima kasih kawan2 smua....syg korang...(^_^)

tq faezah...eh ade awanis lah kat belakang tu...tq anis...:)

our pic....(*__*)

with pasangan suami isteri 1090..ihsan n haidi..tq korang...:)

with shima,faezah,haidi n kak lia....tq datang yer...:)


ni lah officemate yg dok 1 meje ngn aku...n dia lah yg banyak cover aku time aku nak cuti...terima kasih ye kak lia....cyg kak lia...(*_^)


gambar2 sanding 08/09/2012 (belah suami)

ketibaan pengantin n famly belah aku...

with pengapit

baru nak duduk kat pelamin..(",)

zoom in....














my luvly ayah n luvly emak merenjis time ni...sedih hati ni tibe2...
menitis gak lah air mate time ni...:'(


with adik beradik yg gile bergambar..thanks smua sbb datang..luv u alls..
mmmuuaaahhhh...(*__*)

with all my sepupu2 yg lagi gile bergambar...ni gambar agak formal....huhuhuhu...

tgk....bestnye bergambar ngn u alls....:)

n ade lg 1 majlis kat belah kampung suami...atuk n wan nak meraikan cucu menantu...gambar x upload lg lah..nnt dah upload, aku masuk kn yer...pape pun, terase best sgt sbb ade 3 kenduri utk majlis kami...semoge majlis2 kami sentiase dirahmati dan diberkati ALLAH...amin...

p/s: barulah terase camne happy nye bile berpakaian pengantin n bergambar bersama suami n sanak saudara time majlis sendiri..xdapat digambarkan dgn kata2 seronoknye tu....(,")(",)
kawan2 sekalian, doakanlah utk kebahgiaan kami suami isteri akan berkekalan dunia akhirat...Ya ALLAH Ya Tuhan ku,KAU berkatilah hubungan suami isteri kami ini dan satukanlah kami hingga ke syurga Mu Ya ALLAH...amin ya rabbal a'lamin....(,")(",)

No comments:

Post a Comment