Thursday, July 7, 2011

~~happy utk both of u...~~

pagi2..masuk2 keje...terus terbace comen2 dari 2 org member sy ni kat fb (zil n ha)....diorang cakap masing2 dah ade...cam terkejut sikit bile yg sorg ni bgtau dia pn same....sy just tau yg sorang ni jer....x puas ati terus call dia...banyak kali call xdapat2....terus call no umah dia...dapat bercakap ngn dia...pastu dengan nada suare yg penat cam org ngah mabuk...:)


borak2 lah ngn dia...dia cakap kandungan dia sebaya ngn kandungan ha...dah 5minggu 4 hari....n ha dah 5 minggu 2 hari....beza cume 2 hari je kan....bestnye bile dapat tau pasal korang dah pregnant.....aku doakan korang jg kandungan n kesihatan korang bebaik yer....


zil...ko banyak kn rehat tau...jgn wat keje berat2 yer...kalau blh jgn angkat yg berat2...kandungan tu bau je lg tu....dah lame ko tunggu saat ni kan...bile dah dapat ni...ko jglah bebaik tau...jgn selalu gaduh or bertengkar ngn aman tau...xbaik....mesti bile ko dapat tau pasal ni ko rase indah sgt dunia ko kan....aku dapat rasekan kebahagiaan di mate ko...aku tumpang gembira utk ko zil.....:)


ha...ko pn same tau...jg diri bebaik....jgn selalu tension2 tau...nua tu syg kat ko...jg dia bebaik tau...pape jgn lupe bgtau kat aku...aku suke lah bile dapat tau ko n zil dah ........bile lah mase aku akan sampai kan...hahhahahaha....


p/s: zil n ha....aku sayangkan korang.....:)

2 comments:

  1. heheheeh..wehhh nak nangis aku baca blog ko ni..untung aku ko buat entri khas untuk aku n zil..nanti bile anak aku dah besar aku nak suh dia baca entri ko ni ko jgn padam yer entri ni hehehe..masa ko akan tiba juga,ko juga akan merasa saat2 ni..

    ReplyDelete
  2. time kasih ha.....
    ko jage kesihatan tau...

    :)

    ReplyDelete